2 Temmuz 2011 Cumartesi

Neden?

 Kendimden nefret ediyorum. Bu zamana kadar ne kadar kilo vermeye çalıştıysam o kadar da aldım hemde fazlasıyla...
  Ben:
 1.Kendimi sevmek, hayattan zevk almak istiyorum.
 2.Otururken karnımı içime çekmek, göbek katlarımı gizlemek istemiyorum.
 3.Sabahları mutlu uyanmak istiyorum.
 4.Vücudumu saran, bana şişman olduğumu hatırlatıp dolaba geri attığım giysiler giymek istiyorum.
 5.Kendime özgüvenimin olmasını istiyorum.
 6.Bikini giymek istiyorum.
 7. İradeli ve ölçülü davranabilmeyi istiyorum.
 8.Yemek konusunda disiplinli olmak istiyorum.
 9.Uzun zamandır aklımı meşgul eden moralimi bozan bu sorundan artık kurtulmak istiyorum.
 10.Zayıf olmak istiyorum çünkü böyle daha güzel olacağımı kendimi daha rahat hissedebileceğimi düşünüyorum.

  Her hareketimde aklıma vücudumun ne kadar şişman ve iğrenç göründüğü geliyor. Artık bundan kurtulmanın zamanı geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder